درباره وبلاگ


سلام... به وبلاگ من خوش اومدین... من مهدی هستم... نظر یادتون نره... امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید...
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 91781
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین های اندروید|دانلود بازی اندروید|دانلود نرم افزار اندروید

 

اندازه گیری تعداد ضربان قلب اندروید

   Instant Heart Rateنرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.  نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید  قابل اجراست…



ادامه مطلب ...


 

نرم افزار کاربردی که دارای قابلیت های مختلفی است.امکانات:
۱٫نشان دادن تاریخ و ساعت در بالای خود برنامه
۲٫قابلیت چک کردن پلاک های ماشین (شما فقط ۲ عدد اول پلاک رو وارد میکنید و شهر مربوطه رو اعلام میکند)
۳٫قابلیت بررسی شماره تلفن (به فرض کد ۰۷۲۸ رو وارد میکنید و برنامه شهرستان مرودشت رو به فرض معرفی میکند)
۴٫قابلیت بعدی نشان دادن کد کشورها کد کشور رو وارد میکنید و کشور مربوطه رو به شما ارائه میدهد.

 
 


ادامه مطلب ...


 

 

LockMenu Pro نرم افزاری کاربردی برای مدیریت لاک اسکرین گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزارمی توانید تا ۹ نرم افزار و میانبر مختلف را به دلخواه در لاک اسکرین گوشی خود نمایش دهید. با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به باز کردن قفل گوشی برای دسترسی به امکانات و نرم افزارهای مختلف نیست و بدون انجام این کار می توانید به امکانات و نرم افزارهای گوشی خود دسترسی داشته باشید.



ادامه مطلب ...


 

 

نرم افزار KMPlayer یکی از محبوبترین اپلیکیشن های مالتی مدیا میباشد.حال میتوانید نسخه اندرویدی این برنامه را دانلود و نصب نمایید.این نرم افزار میتواند فایلهای ویدئویی با فرمت های مختلف را پخش کند و همچنین میتواند فرمت های مختلف زیر نویس را در گوشی شما اجرا کند.



ادامه مطلب ...


 

 

 

FasterDownloads یک نرم افزار شتاب دهنده دانلود فایل است که از محدودیت های اندروید در این زمینه جلوگیری می کند . این نرم افزار همچنین قابلیت دانلود همزمان چند فایل را دارد . این نرم افزار علاوه بر نکات ذکر شده امکاناتی مانند هماهنگ شدن با مرورگرها فایرفاکس ، اپرا و… و امکان دانلود پرمیوم از سایتهای اشتراک گذاری فایلها را دارا می باشد .



ادامه مطلب ...


 

 

با Camera Translator از متن مورد نظر خود عکس بگیرید و قسمتی از متن را که می خواهید ترجمه کنیدانتخاب کنید و سپس این برنامه آنرا برای شما ترجمه خواهد کرد. فقط مطمئن باشید که متن مورد نظر واضح باشد. این ابزار قادر است زبان های Bulgarian, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian Latvian, Lithuanian, Portuguese, Polish, Romanian, Russian, Slovakian, Slovenian, Spanish, Swedish, Turkish, Ukrainian, را ترجمه کند.



ادامه مطلب ...


 

با اپلیکیشن Allrecipes Dinner Spinner Pro به بزرگترین وب سایت آموزش دستور پخت غذا دسترسی داشته باشید. هر آنچه که در مورد پخت غذاها، مواد غذایی لازم، نحوه تهیه و… لازم دارید در این برنامه وجود دارد. این نرم افزار بصورت آنلاین و به زبان انگلیسی میباشد..



ادامه مطلب ...


 

نمودار FEM یک نمودار ریاضی است که مهندسین عمران، مکانیک و دانشجویان آنها با این نمودار سروکار دارند. با نرم افزار Frame Design 2D داده های ورودی نمودار را وارد کنید و نمودار دقیق و بی نقص آن را تحویل بگیرید.



ادامه مطلب ...


 

 

  نرم افزار اسکن کردن بارکد برای این هست که بتونید بارکدهای یک بعدی و دوبعدی روی محصولات رو  از طریق دوربین گوشی اسکن کنید و بدونید این محصول مربوط به کدام کشور هست یا حتی قیمت آن محصول را بدانید.
این نرم افزار قابلیت اسکن QR Code را دارا می باشد که می توان نوشته ها ، آدرس های سایت یا لینک ، اطلاعات مخاطبین و … رو اسکن کنه.



ادامه مطلب ...


 

 

بارکد خوان QR  برای رمز گشایی و خواندن بارکدهای موجود در وب سایت های مختلف می باشد که فقط با نگه داشتن دوربین گوشی خود بر روی بارکد می توانید آن را رمز گشایی و اسکن کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

همراه بانک اندروید

 

با سرويس همراه بانک  ، ارتباط بين صاحبان حسابهاي بانکی و شبکه بانکي از طريق تلفن همراه در کليه ساعات شبانه روز فراهم شده و امکان انجام برخي از عمليات بانکي ميسر گرديده است.
سيستم همراه بانک از طريق نصب نرم افزار بر روي گوشي تلفن همراه و ارایه درخواست فعال سازی به شعبه قابل بهره برداري مي‌باشد.در این پست میتوانید نرم افزارهای اندروید همراه بانک،بانکهای : صادرات ،ملی،ملت ،تجارت ،رفاه ، اقتصاد نوین و پارسیان رادانلود نمایید.

 



ادامه مطلب ...


 

 

 

المپیک آغازگردید و بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر دنیا این مسابقات را دنبال میکنند به همین دلیل قصد داریم در این پست 3 نرم افزار مختلف که مخصوص المپیک لندن ساخته شده را به شما معرفی نماییم.میتوانید از ادامه مطلب نرم افزارها را دانلود و استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


 

 

آیا شما هم از حمله پشه های گرسنه در طبیعت و مزاحمت آنها در هنگام استراحت به ستوه آمده اید.با این نرم افزار یکبار و برای همیشه از شر پشه ها نجات پیدا کنید.برنامه  ضد پشه را اجرا کنید و دیگر نگران نباشید.



ادامه مطلب ...


 

 

LOL Pics هر روز 200 تصویر خنده دار در این اپلیکیشن توسط کاربران افزوده و به نمایش در می آید.تصاویر در دسته های مختلف دسته بندی شده و براحتی میتوانید به بخش های مختلف دسترسی داشته باشید.

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

اگر از طرفداران فیلم و سینما هستید ،مطمئنا با سایت IMDb آشنا هستید و این سایت را دنبال میکنید.

این سایت بزرگترین مرجع سینما محسوب میشود و شما میتوانید بوسیله اپلیکیشن اندروید که در این پست معرفی میشود بوسیله گوشی و یا تبلت خود از امکانات IMDb براحتی اسفاده نمایید.

 



ادامه مطلب ...


 

 

پی دی اف نمایش فایل اندروید

نرم افزارکاربردی و بسیار مفید را برای گوشی های اندروید برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . نام این نرم افزار Adobe Reader 10 بوده که از محصولات شرکت معروف Adobe می باشد . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

دانلود:

حجم 1.40 Mb

 

android

 


 

 

این لانچر بسیار سبک و روان است و از ظاهر خوبی هم برخوردار است.از ویژگی های این لانچر میتوان به افزایش صفحات هوم اسکرین تا ۹ صفحه، امکان حذف لیبل آیکون ها و … اشاره کرد.

دانلود

برای تمامی اندرویدها

حجم 600 KB

DOWNLOAD



 

 

avg android

با فراگير شدن سيستم عامل اندرويد مسلما ويروس هايي نيز براي آن منتشر ميشود.با انتشار ويروس براياندرويد شركت هاي معروف آنتي ويروس نيز دست به كار شده و براي مقابله با ويروسها نرم افزار آنتي ويروس اندرويدي خود را به بازار عرضه ميكنند.AVG  نيز از اين از اين رقابت به دور نمانده و آنتي ويروس قدرتمند خود را در دو نسخه مجاني و پولي عرضه كرده است.در ادامه مطلب ميتوانيد نسخه رايگان اين آنتي ويروس قدرتمند را دانلود نماييد.

 

 

 

 

حجم :802 Kb

Download

 



 

 

 

عدم دسترسی به یک منبع انرژی برق برای شارژ کردن تلفن همراه یکی از مشکلاتی است که در اکثر مواقع گریبان گیر اشخاص شده و ممکن است باعث ایجاد وقفه در کارهای آنها شود. نرم افزار Shake To Charge Battery یک برنامه فوق العاده برای حل مشکل یاد شده می باشد که در مواقع حساس به کمک شما خواهد آمد. تنها کاری که شما باید انجام دهید ابتدا نصب این برنامه و سپس اجرا کردن آن می باشد و بعد از اجرای برنامه به مدت ۱ الی ۲ دقیقه باید گوشی خود را به آرامی یا به شدت تکان دهید تا نوار شارژ باتری به آهستگی پر شود. دقت داشته باشید این برنامه جنبه سرگرمی نداشته و بسیار کارآمد می باشد و همچنین هیچگونه مشکلی برای تلفن همراه شما به وجود نمی آورد.

 

 

دانلود

حجم : 302 KB

برای اندروید ورژن 1.6 و بالاتر

Download

 



 

 

دیگه لازم نیست دنبال گوشی گمشده تون بگردید کافیه‌ یه‌ سوت بزنید تا گوشیتون جوابتون رو بده‌!
مکان یاب تلفن سوتی یک اپلیکیشن اندرویدی هست که‌ بصورت ویجت به‌ صفحه‌ home screen  گوشیتون اضافه‌ میشه‌ و با استفاده‌ از اون می تونید محلی رو که‌ گوشی را جا گذاشتید به‌ آسونی پیدا کنید. کافیه‌ فقط یک‌ سوت بزنید!

 

بعد از نصب برنامه‌ بروید تو home screen  گوشیتون تو یه‌ جای خالی انگشتتون رو برای یکی دو ثانیه‌ نگه‌ دارین تا گزینه‌ ای مبنی بر اضافه‌ کردن widget براتون بیاره‌؛ حالا از میان ویجت ها گزینه‌ Whistle Phone Locator widget رو اضافه‌ کنین؛ بعد از اضافه‌ شدن ویجت، روش کلیک کنین تا بره‌ تو برنامه‌؛ یه‌ سوت بزنین تا برنامه‌ “سوت یاب!” با یکی از دو صدایی که‌ داخل تنظیمات برنامه‌ برای جواب سوت شما در اختیارتون گذاشته‌ بهتون پاسخ می ده‌. علاوه‌ بر این، با خاموش روشن شدن صفحه‌ از محل اون مثلا اگه‌ تو کیفتون هم باشه‌ میتونین راحت تر پیداش کنید.

 

 

دانلود:

برای اندروید

حجم  837 Kb

Download

 



 

 

 

توسط نرم افزار مفید و کاربردی Smart Optimization Box Pro می توانید گوشی خود را بهینه سازی کرده و سرعت آن را به مراتب بالاتر ببرید. نرم افزار قابلیت انجام عملیاتی همچون خالی کردن حافظه کش، پاکسازی گزارش های قدیمی، حذف فایل های بی استفاده و به جا مانده از نصب و حذف نرم افزارها، انتقال نرم افزارها به مموری کارت، حذف سریع نرم افزارها و بسیاری عملیات دیگر را دارد که در بالا بردن سرعت گوشی بسیار موثر است. اگر سرعت گوشی شما پایین است، حتما این نرم افزار را دریافت و استفاده کنید. نرم افزار دارای ویجتنیز هست.

 

 

دانلود

حجم : 675 KB

برای اندروید ورژن 2.1 و بالاتر

Download

 



 

 

 

Instapaper یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی برای مرور صفحات وب به صورت آفلاین است . حتما برای شما پیش آمده که وقت کافی برای خواندن مطلب موردنظر را نداشته باشید و قصد دارید در وقتی دیگر مطلب مذکور را مطالعه نمایید .نرم افزار  Instapaper بهینه شده برای موبایل ها و به خصوص تبلت های اندرویدی است که همچنین مخصوص ذخیره کردن مقالات طولانی و بلاگ نوشته ها است .

 

 

دانلود

حجم : 3.27 MB

برای اندروید ورژن 2.1 و بالاتر

Download

 



صفحه قبل صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب